Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, oktober 28, 2006

37,8

Vilken onödig feber jag har. Den är låg men påverkar mig mentalt ändå. Så idag blev det ingen ridning... blää hade velat. För nästa lördag är jag inte säker på att jag kommer kunna rida eftersom jag kommer hem från Milano så sent på fredag. Men det är bara att ta sig upp, vill inte missa två gånger på raken.

Jag drömde om handbollen inatt. Träffade kompisar från laget som jag inte träffat på evigheter och fick skjuta på mål. Jag gjorde mål trots att det knappt gick att hålla i bollen haha.
Vad jag saknar handbollen.

Idag måste jag göra klart skoluppgiften, frågade min lärare om det var okej att jag gjorde den i helgen eftersom att ja mådde så dåligt igår, hade hoppats att jag inte skulle vara sjuk idag. Vanligtvist brukar jag vara sjuk i en dag men den håller väll i sig eftersom att jag inte ger mig tid att vila.
Ikväll ska jag till Joh. Spelar ingen roll vad mamma säger för vem vet när hon, jag och E kommer hinna umgås igen? När praktiken börjar har vi ju bara en dag i veckan tillsammans. Jag kommer ringa dem hela tiden så att de blir galna på mig... höhöhö

Idag har jag varit och köpt skor med mamma och syster. Nått måste man göra när man är sjuk. Hittade några jättesöta som jag kan ha på praktiken. Bild kommer senare för nu ska jag göra mig iordning. E kommer och hämtar mig tjugo i fem och jag ska hinna äta tills dess.
Hoppas ni som läser är friska och glada.
Sköt om er // Maria
What do I do with all this love since you left me

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag e frisk o glad o saknar min ballerina. :(

8:19 em  
Blogger Maria said...

I'm right here...

blogger helvete snart lämnar jag dig! går ju inte att posta inlägg, bråkar jämt nuförtiden!

11:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home