Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, oktober 27, 2006

Och så var det värre

Jag gillar inte att missa skola men nu när febern har gått upp så får jag helt enkelt infinna mig i det. Blir inget labbande för mig men däremot ska jag till skolan efter lunch eftersom vi har nationella i svenska. Sen måste jag bli frisk till imorgon då jag och E ska hem till Johanna och kolla på Stockholm Live. Jag vill, jag vill!
Så antagligen borde jag ligga hemma och bara vila men... efter skolan blir det företagskunskap. När ska man få vila? Flyget? Ja det får väll bli då haha. Men har jag feber när jag åker till Milano så åker jag i alla fall. Tänker inte ställa in resan bara för att kroppen vill det.
Nu ska jag se på lite days avsnitt som jag har missat.
Ha det bra // Maria
Stuck here for the weekend kickin on a tincan out of my mind

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ajaj, stackars dig! Krya på dig Miaballerina :)
Kram från mig

(Jo,men skriv gärna nåt litet i min blogg ;) ) Om du vill hihi.

2:40 em  
Anonymous Anonym said...

Jag förstår att du vill träffa E o Joh imorgon, men du kanske ska ta chansen annars o vila upp dig imorgon om du fortfarande inte e helt kry så att febern försvinner till måndag.

(för vem sjutton vill va sjuk? ;) )

kram på dig gumman

2:52 em  
Blogger Maria said...

ann@; tack så mkt!
I promise I will :)

Pakselinan; näää jag ska till johanna! får vila där! haha

4:38 em  
Anonymous Anonym said...

Yeah, du är så välkommen dit! *very happy now*

Hur mår du nu?

10:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home