Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, oktober 25, 2006

Just relax baby

Kom precis hem från att ha solat solarium med Joh. Åh vad skönt det var! Jag behövde verkligen dem tjugo minuterna av lugn och ro efter helt galna veckor med läxor och jobbiga människor. Man ska ta vara på de naturliga pauserma. Det lärde vi oss på svenskan. Inte för att jag tror solarium räknas dit men i alla fall.

Idag ringde min handledare från min praktikplats och undrade när jag kunde komma över för ett första möte inför praktiken. Eftersom jag ska till Italien så fick det bli snabba ryck så imorgon 16.00 ska jag vara där. Åh vad jag är nervös! Hoppas att han inte ställer några konstiga frågor, tror att jag ska plugga på lite om deras verksamhet så att man kan få impa lite.
Förresten jag vet inte om jag har berättat. På trygghansa har de eget gym, pool och handbollssal. Jag kommer stortrivas!
Mötet betyder förresten att jag måste ha praktikkläderna på mig även imorgon... Vi hade dresscode praktik i skolan idag, alla var så söta! Speciellt killarna med deras slipsar och kostymer. Jag tror att jag sa att jag skulle gifta mig med tre personer och "vi tar det på kontoret älskling" till en. Ja vad ska man säga? Ska det va så ska det va! Haha

Nej nu är "rasten" slut. Tillbaka till skolarbetet. Har en inlämning i svenskan att göra och sen ska jag plugga på matten, har diagnos imorgon. Önska mig lycka till!
Ha det bra // Maria
I had a feelin', I had a feelin' ones, untill someone took it away

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

innebandyhall! :D inge handboll här inte ;)

10:11 em  
Blogger Maria said...

handboll!! bara att det saknades mål...

1:52 em  
Anonymous Anonym said...

Solarium är det bästa sättet att koppla av på! Jag har solat ett par ggr när det är som värst jätte skönt =)
Kul med praktiken där också! ;) Jag och debban saknar dom tre musketörerna! =(

11:03 em  
Blogger Maria said...

Ja absolut! Det är bra när de spelar musik :)
Ja men jag saknar er också... känns tomt när man tappat kontakten med hela handbollslaget.

11:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home