Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, oktober 24, 2006

"Du är äcklig"

Tror folk att jag vill ha problem med huden? Att jag inte har försökt med så gott som allt?
Jag vet inte hur mycket tabletter jag har testat, salvor eller doktorbesök. Jag har fortfarande samma problem med min hy.

Så varför ska ni säga sånna saker? Jag vet väll att jag är ful som stryk det fattar väll vem som helst. Att jag kommer på mig själv i skolan att tänka "stackars elever som måste se mig hela dagarna, jag har tur som bara stöter på mitt ansikte de få gånger jag ser mig i spegeln".
Så sluta kommentera! "Ditt ansikte är lika hemskt som mina händer var när det var som värst. Men det är klart värre att ha det i ansiktet" Varför slår ni mig inte istället?
Fysiska slag verkar gå över snabbare än psykiska...

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fan att folk inte kan bara hålla käften!! Känner samma som du skriver fast om andra saker, tror dom inte man VET :/

7:27 em  
Anonymous Anonym said...

Psykiska slag är garanterat värre och sitter i längre... Att folk kan vara så fruktansvärt obetänksamma! Jag skickar en styrkekram!

8:02 em  
Blogger Maria said...

misstaken; mm det är så dumt

mie; hehe snäll du är, jo så sant att de kan vara.

8:09 em  
Anonymous Anonym said...

Hej maria, jag har själv blivit retad, jag är otroligt, otroligt smal, och alla undrar om jag ens äter någonting, min kompis frågade om jag hade anorexia, det var hemskt, jag äter mycket och är en sund männsiska, jag är hellre smal än tjock, och jag tänker inte äta ihjäl mig för att bli tjockare, jag förstår hur du känner. När jag såg bilden på ditt ansikte när du hade färgat håret så tyckte jag att du var jätte fin, och jag tycker du ska säga personerna öga mot öga: acceptera som jag är, eller dra åt helvette. Jag vet att det låter lite gammaldags men gör ett försök(a) puss

8:12 em  
Blogger Sandra said...

Jag har också problem med huden men har som tur är inte fått några sådana kommentarer. Stackars dig, att folk kan vara så elaka.

8:12 em  
Blogger Sandra said...

Nästan så att man vill att dålig hy ska drabba alla nån gång så att de får se hur det är

8:13 em  
Blogger Maria said...

Malin; Gullig du är!
Nej det är verkligen inte kul, speciellt som jag är så less på det.
Det är fint att vara smal och jag tror att du är alldeles perfekt som du är!

Sandra; Vissa tror inte att ord kan göra ont. Sen är jag stressad över mycket annat just nu så orden känns värre än vanligt.
Åh Italy jag längtar...

8:15 em  
Anonymous Anonym said...

Har folk verkligen inget bättre för sig än att vara elaka?! Fy fan vad sur jag blir nu! Jag vet precis hur du känner dig, fast om andra saker. Men visst fysiska slag går över snabbare än psykiska. De psykiska slagen har en tendens att sätta sig hos en för evigt.

Massa kramar på dig underbara underbara du!

11:04 em  
Blogger Sparkling said...

usch de e så störande när folk säger sånt! precis när ja varit på behandling å tyckte om min hy mkt mkt mer än på väldigt länge så säger en "kompis" något om en tjej med perfekt hy..åså sitter vi här me våra finnar typ...ja blev så arg, just när de inte var ett stort komplex för mej längre då vill man ju itne höra att folk ser de!! hon kan sitta där med sina komplex men hon behvöer ju inte dra ned mej i smeten.
ville bara säga att ja vet hur de känns å ja tkr du e fin som du är, dina nyckelben å allt :)
kram <3

11:19 em  
Blogger niffin said...

Det är så fegt!! De säger så för att känna sig bättre själva en stund & projicerar sina nojjor på andra. *GAH!*
*stor kram* :)

3:21 fm  
Blogger Maria said...

Paks; Jo och att hata sig själv är inte det roligaste.

Sparkling; Nej usch sånt vill man inte höra!
Tack så mkt gumman :)

Soul_bird; Aaa det är möjligt fast det är svårt att inte tro på det dem säger

9:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Home