Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, oktober 23, 2006

Veckan före lov

Måndagar är underbara. Är det nog inte många som håller med om men när man slutar tjugo över elva så är det inte dumt alls. Lite svårt att ta sig upp från sängen kanske men det funkar om jag får ligga och dra mig en stund.
Tog bort det svarta nagellacket igår så att jag inte skulle glömma det inför praktiken. Idag filade jag dem och målade med genomskinligt nagellack för att de inte skulle se alldeles för tråkiga ut.
Har sett på Våra bästa år (jag har förresten hört att dem ska byta namn eftersom namnet är så opassande.) kallar det själv days som en förkortning av det engelska namnet "days of our lives".
Har pluggat matten eftersom vi har diagnos på torsdag och när jag är klar med det här inlägget så ska jag börja plugga inför finansekonomi provet som vi har på onsdag. Mycket skolarbete alltså den här veckan men det kan behövas.
Idag blev det extra stor packning när jag gick från pappa till mamma eftersom jag måste ha med kläder som jag ska ha i Italien. Har bestämt att på lördag ska jag bli klar med allt så att jag inte behöver stressa på söndag. För om C's mamma kan köra oss till flygplatsen så ska jag nog sova hos henne på söndag eftersom vi kommer åka vid fyra tiden natten till måndag. På dagen på söndagen så ska jag och Joh sola solarium. Har varit emot det förut men har hört att det kan vara bra för min hud.
Nej tillbaka till pluggandet. Vi hörs // Maria
Sometimes everything around me get me gets me all confused
Sometimes it's hard to see and understand the truth
Where do you go when all the signs don't make a bit of sense?
When all the roads end up some place you've already been
Agnes - I believe in you

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Va kul du ska till Italien!! va avis jag blir hihi ;)

Lycka till med finansieekonomi plugandet :)

Tassa gärna in i min blogg :)

3:14 em  
Anonymous Anonym said...

faktiskt rätt chill med måndagar. :)

8:46 em  
Blogger Maria said...

ann@; hihi ja de ska bli kul :)
tack så mkt!

redan gjort :)

joh; ja men precis! :D

10:46 em  
Blogger Sandra said...

Va kul, jag vill också åka utomlands. Speciellt när det bara regnar här nu också.

4:23 em  
Blogger Maria said...

Aa precis, jag hoppas att vädret kommer vara bättre där hehe.

7:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home