Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, oktober 22, 2006

8 dagar kvar

Photobucket - Video and Image Hosting
Nu är det bara åtta dagar kvar tills jag och C åker till Milano. Helt sjukt vad fort tiden har gått! Självklart har jag inte börjat planera någonting alls när det kommer till packning. Sista minuten människa, och jag har försökt att ändra på det men det är helt enkelt omöjligt.
Okej så om jag genom det här inlägget försöker planera lite? Hm... blir nog två par skor. Ett finare och ett skönare par. Sen orkar jag inte tänka mer så vi tar det om sju dagar.
Idag har jag bara varit lat och kollat på tre filmer och suttit här. Man får ha såna dagar tycker jag.

Gårdagens outfit då:
Tröja - H&M
Halsband - Guldfynd
Stuprör - Cheap Monday

Vi hörs imorrn
Godnatt // Maria
Sleeping awake and I'm awake when I'm sleeping

3 Comments:

Blogger Sparkling said...

jättefint spec. halsbandet

11:05 em  
Blogger Maria said...

tack så mkt :) hade hoppats att de skulle synas mer på fotot bara hehe

2:32 em  
Anonymous Anonym said...

wow vilken snygg tröja =)

7:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home