Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, augusti 17, 2006

Saknaden är stor

Nu är man hemma igen. Det första jag tänkte på när jag stängde dörren bakom mig här var hur mycket jag redan saknar F. Tur att vi ska träffas på söndag! Farmor fyller år så det är bra. Beroende är man av den lilla flickan, absolut.
Så vad har vi hittat på, massor faktiskt.
Dansat till videor på the voice tv, den flickan har god smak i musik! Tihi
Hon var söt när vi skulle äta spagetti. Man suger ju in spagettin på ett speciellt sätt, vet inte riktigt hur jag ska förklara. Ja men som Lady gör i Lady och Lufsen och så klingar det till på hennes halsband... fattar ni? Hon ville i alla fall göra likadant men hon blåste utåt istället så det blev som om hon spottade maten. Är hon inte hur söt som helst!?
Jag försökte verkligen hålla inne skratten för hon försökte ju verkligen men det var så himla gulligt.
Det har i alla fall varit två underbara dagar och så fort jag blundar ser jag hennes jättesöta leende när hon skrattar. Stolt är jag, för att ha henne som kusin, absolut!
Nu borde jag kanske sova snart.. har nämligen inte blivit så mycket sömn hehe.
På kvällarna har jag kollat vänneravsnitt. De har flera avsnitt på DVD och de har en liten teve som man kan ta med i bilen och sådant praktiskt. Den fick jag ha i rummet så det blev att somna till Joey och resten av gänget. Inte så dumt!
Juste sova var det, ha de bra allesammans!
// Maria
I turn to you