Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, juni 12, 2006

En ny dag

Vaknade för en stund sedan och lå
g och drog mig i ungefär en halvtimme. Sen satte man på datorn och nu är man här ganska trött men glad, jag är endast glad på mornar när jag är ensam hemma och ingen stör mig. Min syster är i skolan och mamma på jobbet.
Idag ska jag bara se våra bästa år, (favorit paret på bilden hehe) och sen sticka över till pappa.
Eftersom att det är sommarlov så behöver jag inte packa en lika stor väska som vanligt vilket är skönt eftersom det är jobbigt att släpa på.
När jag kommer dit ska jag lägga mig på altanen och där lär jag stanna ett tag.
Just precis, det betyder lite bloggande från ballerinan.
Men det är sommar och jag har märkt att det är mindre folk som läser när det är fint väder så det hör väll ihop.

Ni som undrar, ja jag och min syster är fortfarande ovänner.

Nej nu ska jag dra på radion och läsa lite bloggar, det var länge sen.
Ha det fint // Maria
I'm falling, in love with you

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tänk på att man aldrig blir av med sina syskon, jag har också dagar då jag önskar att hon inte fanns, händer förvisso inte så ofta numera när vi bor 25 mil ifrån varandra. Men tänk vad tråkigt det måste vara att vara ensambarn, ingen som man kan lita på ställer upp och alltid finns där. Blod ÄR tjockare än vatten.

11:21 fm  
Blogger Maria said...

Jo det är sant. Men jag kan heller inte bara förlåta henne av den anledningen. Bollen är hos henne, det är inte jag som har gjort fel.

1:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home