Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, juni 12, 2006

Tänk om..

Fick ett samtal tidigare idag. Det frågades om jag ville vara med i ett program i höst med min familj. Tydligen hade någon tipsat om mig, det sa i alla fall kvinnan i telefonen.
Så om pappas sambo går med på det så ska vi vara med i ett program i höst där man tävlar mot andra familjer. Det går ut på att man får frågor om varandra, alltså testas det hur bra man känner varandra.
Så coolt och så läskigt!
Imorgon ska hon ringa igen och om min familjen går med på det så ska hon berätta mer vad det innebär. Tänk vad coolt! Ballerinan i teve. Då blir det hårdplugga kunskap om dem andra i familjen haha! Jag och min syster (som är vänner nu, man var ju tvungen att förlåta henne när man fick höra sånna här nyheter haha) har frågat varandra om små saker som favoritmat och första kyssen. Fast hon visste redan om min. Däremot var hon osäker på sin egen, haha det här börjar bra.

Nu hoppas jag bara att det kan bli av!
Ha det fint allesammans // Maria
One day you will say I was the one