Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juni 07, 2006

Two of a kind

Har tittat på många avsnitt av serien Two of a kind som var en serie med tvillingarna Olsen som spelades in 1998. Jag älskar verkligen dem i den serien! Så charmiga och verkligen grymma skådespelerskor trots sin då unga ålder.

Nu har finalen av American Idol gått i Sverige. Taylor vann som jag har vetat ett tag nu.
Hejade på Katharine McPhee, så var jätteglad att hon kom till final. Helt klart värdig!
Nu hoppas jag att hon ska släppa skiva och komma till Sverige, tihi.
Taylor var så klart också bra, vilken röst han har! Det enda jag stör mig på med han är att jag tycker att han kör samma sak hela tiden. Det var kul att se honom första gången men sen tröttnade jag.

Ha det fint // Maria
I wanna hurt you just to hear you screaming my name