Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, juni 06, 2006

Släktträffar

Nu har man kommit hem. Åh så söt lilla H var! Världens sötaste lilla sex veckor gamla pojke tihi.
Min kusin F hade hammarby tröja på sig. Det vart därför inte mycket bilder på henne haha.
De har köpt en studsmatta så hon var där inne och hoppade själv ett tag (de har skyddsnät runt hela). Åh så söt hon var när hon tog sina små kliv över studsmattan. Sen vinkade hon hela tiden mot oss och sa "hejdå". Kan man vara sötare? Nej, jag tror inte det.
Hon var lite arg på mig först för hon ville krypa genom ett hål i O's rum men jag lät henne inte eftersom hon kunde fastna. Då var hon inte glad på mig.
Fast det glömde hon ganska snabbt eftersom hon sprang till mig när vi var utanför huset och gav mig en stor kram. Är man favoritkusinen så är man ;)
O, L och H's mamma frågade om jag ville vara barnvakt i sommar, självklart vill jag det! Ska bli kul att få spendera en eller flera dagar med mina söta små kusiner. Sen behöver jag ju pengarna också, hehe.
Jag lär jobba lite hemma också i sommar för att få råd med allt som jag vill ha råd med. Har dock insett att jag kan glömma en Ipod. Tråkigt men sant.

Har ni några sommarjobb?

Ha det bra // Maria
We were invincible

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Näää, min J är sötast! Var oxå på släktträff idag.

Har sommarjobb på en lokaltidning.

Kram Paks

7:35 em  
Blogger Maria said...

Okaj vad kul :)

Jag behöver också sommarjobb! Kul att ha det på en lokaltidning :)

7:38 em  
Blogger . said...

Jaaa, jag har ju då på trafikskolan. Men var för guds skull inte avundsjuk.

10:05 em  
Blogger Maria said...

Allt som drar in pengar är jag avundsjuk på =P
Okej inte riktigt allt men det mesta i alla fall.

8:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home