Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, juni 06, 2006

Mellanspel

Jag ska till min farbror idag. Så kul att få träffa min yngsta kusin för första gången! Eller yngst kanske han inte är, eftersom C har en i magen, men yngst av dem födda i alla fall.
Han föddes med hår på huvudet, H alltså. Så han har säkert mer hår än F som är ett och ett halvt år. Lite komiskt :)

Imorgon är det skola igen, fast inga lektioner i alla fall. Jag vet inte när vi börjar, tror att det är klockan tio. Kanske bra att ta reda på så att man inte kommer försent och får mentorn efter sig. Hon är orolig att inga elever kommer komma nu när betygen är satta. Men ballerinan kommer vara där både onsdag och torsdag, så duktig är hon.
Klänning måste jag hitta också! Till skolavslutningen, men det börjar bli problem nu eftersom jag måste spara pengar till göteborg resan. Men, men jag kommer på nått.

Visst är jag bra på det. Bra på att låtsas som ingenting.