Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, juni 05, 2006

Sing star

Har hållit på och sjungit mig hes nästan. Ljuva 80-talslåtar är då aldrig fel!
Min syster sjunger nu en gammal Dolly Parton låt 9 to 5. Hon har svårt för att hänga med i verserna, inte så konstigt när den går så läskigt snabbt!
Men bra och en charmig låt, absolut.

Vad jag har varit lat idag. Ställde mig i duschen vid tvåtiden och går fortfarande i morgonrock. Ett tydligt lovtecken hos ballerinan! Fast inget bra tecken, lat ska man inte vara. Kanske ibland men om jag går i morgonrock hela sommaren så får närmsta person sparka på mig!
Vi grillade kött idag, det var himla gott! Åt hur mycket som helst vilket resulterade i att ligga på soffan ett tag. Så kan det gå när man blir mätt haha.

Nu ska jag läsa lite, ha det fint // Maria
Working 9 to 5

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så sant, det är mycket som är ljuvligt med saker & ting från 80 talet.. Tacka vet jag exempelvis 80 tals filmer! :D

Så min fråga är; har du sett filmen 9 to 5 med Dolly Parton & Jane Fonda?
Se den, den är verkligen rolig & sjuk film!! :D

12:49 em  
Blogger Maria said...

Nej, visste inte ens om att det var en film =)
Mm, jag gillar flera 80tals filmer! tihi

1:00 em  
Anonymous Anonym said...

Va, visste du inte? Men nu vet du det hihi.
Har sett filmen flera gånger & jag rekommenderar den verkligen!

Ska leta efter nån information, så skickar jag PM till dig :)

Woho!! Underbart att du också gillar 80 tals filmer!!

3:02 em  
Blogger Maria said...

Ja då får jag göra det om jag får tag på den :)

8:39 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag har skickat länken till dig i PM (days forum) :) :)

1:34 em  
Blogger Maria said...

Aaa såg den =)

1:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home