Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, juni 05, 2006

Lediga måndag

Åh härligt att ha måndag ledig. Då känns inte dagen lika hemsk :) Det bästa är att det inte blir några fler jobbiga måndagar förän i höst. Woohooo

Nu har vi pratat lite mer om att åka till Göteborg. Jag tror att det blir av men det är inte säkert än hur många vi blir. Jag ska i alla fall se till att spara pengar, behöver runt ett tusen till för att vara säker att jag har allt jag behöver. Min syster som ligger på tjugo kronor har det lite svårare. Men det är inte ens säkert om hon får följa med för våra föräldrar så vi får se.

Imorgon ska jag över till mina kusiner. Så himla roligt då kommer jag få träffa lilla H för första gången! Han är bara någon månad och än har vi inte haft någon tidpunkt att träffa honom. Längtar därför massor till imorgon. Sen får jag ju träffa mina andra underbara kusiner F, O och L som också var ett bra tag sedan sist. Släktträffar är dem bästa :)
Nu ska jag packa ihop min väska och dra vidare till mor min.
Ha det bäst // Maria
I just to think maybe you loved me

4 Comments:

Blogger K. said...

Lyllos dig som var ledig ;)

3:13 em  
Blogger Maria said...

Var inte du det? Låter tråkigt, hehe

3:46 em  
Blogger K. said...

Nope, det var jag inte. Men vi var på stranden hela dagen, så det är ju halvt ledigt?

8:29 em  
Blogger Maria said...

aa det är ju bara trevligt :)

10:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home