Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, juni 05, 2006

Glass är gott

Usch jag har extremt ont i magen. Då är det bra att äta glass, jaharå! Med choklad också, kan inte bli mycket bättre.
A och mamma är i affären så man har lägenheten för sig själv vilket är väldigt skönt. Ska stänga av radion och höja musiken i rummet.
Mår faktiskt redan bättre, glas är rena rama botemedlet för nästan allt.

Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig på skolavslutningen. Ska gå och leta lite i centrum efter skolan på onsdag tror jag. Får hoppas att jag hittar någonting fint. Sen får det allt vara fint väder på fredag! Jag vägrar regn på skolavslutning, tror ni jag får min vilja igenom? Jag hoppas det i alla fall.
Idag är det lite halvtaskigt väder, när ska jag få sola egentligen? Men men, sommaren kommer nog ordentligt den med.

Hoppas vädret är bra hos er
Ha det fint // Maria
Cuz when you hold me, you keep the tears away