Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juni 28, 2006

Pannkakor

Ja då var dem klara..
Jag är sämst på att göra pannkakor. Så är det bara.
Det här med att vända funkar inte, överkurs! Jag förstår faktiskt inte hur jag kunde få mvg i hemkunskap, kanske för att min lärare var av manligt kön. Jag vet inte.
Nu är dem klara i alla fall och jag kan sitta här fram tills filmen börjar.
Jag brukar ha problem med att hitta canal + på teven där uppe så jag sticker upp en kvart innan den börjar. För säkerhetskull.
Jag är nämligen sämst på allt sånt som man måste kunna när man flyttar hemifrån.
Laga mat. Köra bil. Teknikprylar.
Där har vi en till anledning till varför jag inte vill bli vuxen. Jag är helt enkelt inte tillräckligt duktig för att klara av vuxenlivet. Jag kommer nog aldrig förstå räkningar. Handla på kort.
Sen att ha ett jobb, hur ska jag fixa det?
Varför kan jag inte få göra det jag är bäst på resten av livet. Ja lyssna på musik hela dagarna, sova mycket, sitta vid datorn..
Varför måste allting vara så svårt?

Nej nu ska jag sluta fundera på sånt, än är det ju faktiskt ett halv år kvar innan jag blir arton och jag har fortfarande ett helt år kvar på gymnasiet. Låt det här året bli det längsta någonsin.
Ha det bra // Maria
And ashes just fall to the ground

3 Comments:

Blogger Sparkling said...

du kan ju alltid bli en riktig bohem som bara har radio och cyklar överallt :)

7:49 em  
Blogger Maria said...

Haha ja men frågan är om jag skulle vara lycklig :P

12:39 fm  
Blogger Sparkling said...

jao de vet man aldrig de verkar rätt soft

11:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home