Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, juni 27, 2006

Tillbaka i tiden

Då var det tisdag och ballerinan är jättetrött. Jag hade kunnat sova till tolv men tvingade mig upp när jag vaknade och såg att klockan var elva. Ville väldigt gärna stanna i sängen men man kan inte sova bort varje dag.
Nä men se där. Nu har jag varit i köket, skällt lite på A (A; Är du sur? M; Det är morgon)
Men nu så är jag lite piggare och lite gladare, trots vädret.

Jag läste en massa gamla blogginlägg igårkväll. Allt som skrevs februari och mars i år. Det var en hel del. Mycket handlade om hjärtat och även om killar.
Det om hjärtat har funderats. Jag är fortfarande lika orolig över vad felet är. Men jag orkar inte tänka på det hela tiden längre för det tjänar ingenting till.
Kärleken däremot, dem inläggen skulle jag lika gärna kunnat ha skrivit idag. Jag står alltså och trampar på precis samma ställe idag som jag gjorde för fyra månader sedan. Det suger.
Fast nu är det till och med ännu värre. För jag hatar att vara olyckligt kär. Då är det bättre att inte vara kär i någon alls.

Hoppas det går bättre för er när det kommer till kärlek.
Ha det bra // Maria
I got a crush on you, I hope you feel the way that I do

2 Comments:

Blogger . said...

Bättre att ha älskat och förlorat än att inte ha älskat alls.

Jag håller definitivt inte med om att det är bättre att inte vara kär alls än olyckligt kär. Var glad för att du känner!

12:04 em  
Blogger Maria said...

Så du menar att du hellre blir slagen än inte för att känna någonting? Alla känslor är inte bra känslor.

12:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home