Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, juni 26, 2006

Sims

Efter att ha lekt med nya layoten (bannern sitter fortfarande inte där jag vill ha den...) så spelade jag och min syster sims. Det var då riktigt länge sen sist!

Nu har jag lite planer för den här veckan, man måste helt enkelt planera ibland, till och med jag.
Imorgon... vart det ändrade planer så just nu är jag fri.
På onsdag ska jag se New York minute igen :) Får inte nog av den och den går på canal + då.
På torsdag ska jag med min syster till Gröna lund!! Äntligen! Jag har längtat mycket efter årets besök. Min syster har redan varit där men hon får åka på halva priset så hon följer gärna med igen. Hon är lite besatt den människan.
Nu försöker hon övertala mig att åka Fritt fall med henne. Jag har åkt den en gång. En gång var tillräckligt. Jag tror inte ens att mitt hjärta klarar det en gång till.
Nej så den får hon åka själv, inte tänker jag gå i spökhuset heller.
Jag kan åka alla berg och dalbanor, finns inga såna som jag har sagt nej till och har åkt många i mitt liv. Men fritt fall och att bli skrämd, nej tack.

Nej nu ska jag snart spela lite sims med min syster igen, vi har skapat oss själva, min vart mer lik mig än vad hennes vart lik henne haha. Nu ska jag bara hitta någon snygg kille till mig själv, och sen berätta för honom direkt när jag faller för honom!
Ja, jag pratar fortfarande om sims...

// Maria
It's to late to make it's right