Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, juni 26, 2006

Impulsmänniskan har funderat

Jag har nu under ungefär en månadstid faktiskt ordentligt funderat igenom ett beslut.
Jag älskar rosa, det är en mycket vacker färg och det finns en ganska söt historia till varför jag gillar färgen, kanske jag berättar någon gång också.
Men, alla gillar inte rosa.
Jag har märkt att många som är inne på min sida är det under mindre än fem sekunder. Detta betyder att det inte är min text som de inte gillar, de måste vara någonting annat.
Färgen.
Jag har inga tvivel om att det skulle vara något annat, kanske någon enstaka gång men det första man ser är den vackra skrikiga rosa färgen.
Så efter många långa funderingar har jag valt att göra en mindre rosa sida.
En banner ska läggas upp som är lite mera jag men annars är sidan helt annorlunda.
Nu ska det bli intressant och se om besökstiden på min sida kommer att förändras.
Man vill ju i alla fall få en chans innan folk väljer att tycka på krysset uppe till höger :)

Men texterna jag skriver lär inte förändras. Jag är ju faktiskt fortfarande samma gamla Maria, på gott och ont.

2 Comments:

Blogger Sandra said...

Nej ta tillbaka den rosa!!! Nu har ju både du och karolina lassbo bytt bort rosa till grått. Så tråkigt

9:07 em  
Blogger Maria said...

Kul att du gillar den rosa, jo jag gillade också hennes när hon hade det.
Jag gjorde det inte för min skull.. får ha en rosa privat dagbok istället! haha

11:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home