Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juni 28, 2006

Jag ska bli rik

Nu har man kollat på New York Minute. Jag bara älskar den filmen! Så det är då inte sista gången som jag ser den.

Killen utanför fönstret gick precis förbi. Min syster såg det och hon sa att hon tror att han är singel! Jag hade väldigt svårt för att hålla leendet borta. Fast som om det skulle öka mina chanser. Än så länge vet han inte ens om att jag finns, och hur ska det bli förändring på det? Äsch, jag får nöja mig med att ha honom som ögongodis. För snygg är han, ruskigt snygg.

Jag, pappa och A har pratat igenom en sak. Pengar. Det underbara ordet pengar.
Jag kommer få 200 kronor om jag får ett mvg i höst och för varje mvg jag får läggs det på en hundring mer. Alltså. 1 mvg = 200 kronor sammanlagt. 2 mvg = 500 kronor sammanlagt. 3 mvg = 900 kronor sammanlagt.. ja ni fattar.
Det här skulle kunna göra mig jätterik om det bara inte fanns en liten, liten detalj. Jag får aldrig mvg längre.
I högstadiet hade jag jättefina betyg men de är inte lika fina längre. Sen har jag bara svåra ämnen i trean så jag kommer få jobba hårt. Men det tänker jag göra också! Vissa ämnen borde inte vara så svåra så dem ska jag kämpa som fan för.
Nu mina lärare, nu ska ni bli förvånade. ;)

Ha det bra allesammans // Maria
Another yo-yo, I don't come back when I'm gone

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Wow. Tänk om man hade fått den dealen av sina föräldrar. Hade varit underbart.

11:09 em  
Blogger Maria said...

Haha! Jag har faktiskt tjatat om detta länge.. tog mig bara några år att få igenom det.

11:21 em  
Blogger Me said...

Finns ju faktiskt många sätt att tjäna goa pengar...
ett exempel är ju på det faktum att många spelar mycket nät-poker...
Kolla in den otroliga dealen du får från Partypoker som jag tipsar om på min blogg: http://pokertipset.blogspot.com

Grymma pengar att tjäna bara genom att andra vill spela bort sina pengar. Vinner de som vinner du oxå!

9:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home