Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, juni 22, 2006

Huvudet tar livet av mig

Det är svårt att ha humöret på topp när huvudet känns tre gånger större än vanligt och det ligger som ett tryck över bröstet. Som pricken över i så skiner inte solen..
Men man ska inte klaga för det. Jag lyssnar på Meja, läser i min nördbok (allt om Mary-Kate och Ashley) som familjen skrattar så mycket åt.. och pratar med fina människor på msn.
Om jag kan göra flera saker på en gång? Självklart! Jag brukar ha runt åtta Internet sidor uppe samtidigt som jag leker i photoshop. Vissa saker tar bara lite längre tid då..

Men nu ska jag testa lite nytt i ps så vi hörs senare antagligen.
Ha det bra // Maria
I thought I hide in the rain but you saw me cry

2 Comments:

Blogger . said...

nej, har du en nördbok?
HAHA.

du kan ju inte gå och bli sjuk nu. hur lyckas man alltid bli dålig när det ska festas? I don't get it ;)

12:17 em  
Blogger Maria said...

Haha ja det är klart jag har! Vet du hur bra den är? 120 sidor med bara fakta! Jag undrar om de säljer en sådan om Mandy...

Mm jag vet! Men oroa dig inte, jag är frisk till imorgon ;)

12:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home