Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, maj 28, 2006

MKA

Nu var den skapad :) Gick fortare än jag trodde att det skulle göra.
Bloggen MKA finns nu och första inlägget är skrivet. Redan idag kommer det att läggas in lite bilder. När jag kommer hem ikväll ska jag fixa en banner till sidan så att den blir lite mer personlig.

Jag lär bli kvar här ganska länge idag men det betyder i alla fall att jag har Internet som fungerar. Då kan man få lite saker gjort som man velat göra.
Imorgon kommer nya modemet i alla fall hipp hurra för det!

Sen har ni väll grattat era mammor idag? ;)

Ha det bra // Maria
You and me, we used to be together, everyday together always

2 Comments:

Blogger . said...

Jaharåp det har jag! Hon fyller ju faktiskt också år idag så extra mkt presenter fick hon ;)

12:26 em  
Blogger Maria said...

Åh lyllos din mamma :) Tihi

1:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home