Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, maj 15, 2006

Kyla trots sol

Vad irriterande vädret är. Det är jättesoligt så jag tog av mig till linne och gick ut för att sätta mig i solen. Men det blåste så mycket att det var kallt, var ingen mening med att sitta ute. Så nu sitter man här och tittar ut genom fönstret där solen skiner för glatta livet.

Jag har tränat ganska mycket på min låt till idol. Sen har jag funderat på vad jag ska sjunga om de ber mig att sjunga en låt till. Just nu lutar det mot Lisa Nilsson - varje gång jag ser dig.
Jag undrar vad juryn kommer säga, om de kommer vara elaka och hur jag då reagerar. Är inte så pigg på att gråta i teve..
Men förhoppningsvis är det snälla ord de säger. Om jag går vidare... det vore hur coolt som helst. Jag skulle bli så lycklig att ingenting skulle kunna få mig på dåligt humör! Nästan ingenting i alla fall.

Jag har fortfarande ont i magen. Antar att jag kommer må dåligt fram till att jag går ut ur rummet där jag ska sjunga. Det är bara att vänja sig vid det.
Tänkte lägga mig ner och kolla på en film och vila så kanske jag mår bättre sen, man kan ju alltid hoppas i alla fall..
Ha det bra allesammans // Maria
You're a song, written by the hands of God