Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, april 23, 2006

Syster till salu

Åh vad jag vill ha egen lägenhet! Min syster är ett helvete att bo med.
När hon inte får som hon vill, då gör hon idiotiska saker.
Som för fem minuter sedan så tryckte hon på den lilla blåa knappen på datorn så att hela datorn stängs av utan att jag hade sparat någonting.
Jag hade fått fyra länkar av en kompis med massa Mandy bilder plus att jag höll på med en grej i photoshop.
Allting försvann! Okej länkarna är väll lätt att få tillbaka men mitt arbete i ps då? Inte lika lätt det.
Så då blev jag ordentligt upprörd, började skrika på henne och kastade ut henne och vad händer inte då om inte att mitt hjärta protesterar.
Fick orentligt jävla äckligt ont. Så då kom tårarna och jag satt och la ner huvudet på skrivbordet för att jag inte orkade sitta upprätt.
Jag hatar mitt hjärta, jag klarar inte av min syster och jag är trött på det mesta.
Vad hände med den glada ballerinan?

5 Comments:

Blogger Andreas said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

7:09 em  
Blogger Andreas said...

Byter du henne mot tre kameler och en halt hund?

7:31 em  
Blogger Maria said...

Du får henne gratis

8:03 em  
Anonymous Anonym said...

HAHA! palla.
stackars din syrra. ja vet att hon är skitsnäll & omtänksam!

7:46 fm  
Blogger Maria said...

Visst är hon det... när hon vill.
Men hon har sina tunga stunder oxå ;)Tyvärr brukar de gå ut över mig.

7:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home