Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, april 10, 2006

Farligt imorgon!

Imorgon ska jag in till stan med en kompis och jag är djupt oroad.
Det finns så mycket jag vill ha nu att det inte är sant. Och eftersom jag ska till Oskarshamn på onsdag så måste jag spara pengar till det.
Men när jag står där i stan och ser den söta klänningen, shortsen eller kanske ballerinaskorna så kommer jag inte kunna stå emot!
Det är läskigt hur dålig kontroll man har över sig själv.
Men men, jag kanske blir pank men jag kommer ha snygga kläder i alla fall!
Kul att göra någonting med kompisen, hon har aldrig tid med mig längre efter att hon skaffade pojkvän - för över ett år sedan.
Men man ska inte klaga när hon faktiskt kan åka till stan med än! Tihi

Sköt om er, köp nått fint ni gillar och njut av solen // Maria
Did you ever love me?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mitt problem är tvärtom, jag måste fundera en dag innan jag köper ngt. Tänker att det är ju bara en dag, men sen ändå nör jag kommer tillbaka nästa dag så är det jag ville ha slut. Så det är bra att köpa direkt (impulsköp) så att man iaf får det man vill ha

8:27 em  
Blogger Maria said...

Hehe okej, aa det kan vara ett problem.
Jag tvärtom går alltid på impuls!
Köpte min mobil samma dag som jag första gången såg den. Jag tänker aldrig, gör bara det som känns rätt - på gott och ont.

8:43 em  
Blogger . said...

Maria följer sitt hjärta.
(Förlåt men jag var bara tvungen (A) )

9:36 em  
Blogger Maria said...

Men Johanna då! Haha

9:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home