Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, april 25, 2006

Gilmore Girls

Och jag trodde att jag och mamma kunde bråka mycket.
Inte särskilt kul när det blir bråk mellan dotter, mor och morföräldrar.
Kan helt klart förstå varför de såg helt slutkörda ut!

Såg att en ny serie kommer idag fem i tio på femman. Den måste man se!
Även om mamma säger att jag ska gå och lägga mig klockan tio, jag har inte lyckats gå och lägga mig så tidigt sedan jag började gymnasiet!
Nej elva är det som gäller, blir försig oftast tolv men elva borde jag gå och sova. Ska försöka idag, jag lovar.

Nu kommer Carola på fyran. Jag kan inte lyssna på henne när hon pratar. Det är någonting med hennes stil som jag inte tål, hur hon uttalar varje litet ord i varje mening. Sen tycker jag att hon leker överlägsen, jag vet inte riktigt men jag gillar det inte i alla fall.
Men sjunga kan hon, absolut!
Ha det bra // Maria
Such a beautiful mind

2 Comments:

Blogger Anna said...

Gilmore Girls är en underbar serie =)

11:33 em  
Blogger Maria said...

Ja det är det verkligen :)

7:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Home