Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, april 27, 2006

Finskt knäckebröd

Om det är någonting jag älskar så är det just det.
Jag kan äta hur mycket som helst. Har glömt vad dem heter, får fråga mamma senare. Det börjar på H i alla fall.
Hur som helst, namn är oviktiga.
Med skinka på och ett glas äppeljuice bredvid så är det himmelriket!
Krävs då inte mycket för att göra ballerinan på gott humör.

Nu har jag mest hållt på med att fixa till ny bloggen och la in nya bannern att ha på sidan. Pillade med den ganska länge och blev nöjd tillslut :)
Måste läsa nya veckorevyn också! Köpte den igår men har inte ens öppnat den än. (Jag vet den är inte ny, ny men jag köpte den igår så den är ny för mig)
Nu ska jag lyssna på mer bra musik och fundera ut lite olika saker som jag kan ha med i min musikblogg.
Sköt om er // Maria
Did you think that I would look the other way?

2 Comments:

Blogger Andreas said...

får du bort ramen?

7:41 em  
Blogger Maria said...

Nej, jag hittade inte det där :P

7:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home