Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juli 18, 2007

11.20

det var klockan när jag var klar med posten idag. jag som brukar vara stolt när jag kommer in tio över tolv! så nog går det framåt allt. jag känner mig så duktig, haha!

igår var det mys hos joey som fyllde 18, grattis förresten gumman!
först fikade vi och sen blev det koppla av med ett glas vin (supergott) och la redoute katalogen.
vid halv sju ungefär så kom några kompisar till henne och det blev öppna paket dags. jag behövde dock dra redan vid sju. skulle till patrik och med tanke på att jag går upp fem på morgonen så vill jag sova tidigt. men på lördag då ska det bli krogen med henne och massa andra! så då ska det allt firas ordentligt. patrik ska också med och det blir första gången som han umgås med mina vänner, roligt!

nu ska jag torka håret.