Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, juni 25, 2007

Först i kön

åh herre jävlar.
det känns som att det var igår (vilket det nästan var) som patrik och jag hade den här dialogen.

älskling; jag vill flytta hemifrån.
ballerinan; jag med, men det lär ju dröja.
älskling; om jag flyttar i höst. ska jag skaffa en tvåa eller en etta?
ballerinan; menar du... eller.. är det en inbjudan?
älskling; ja, lite så ungefär.
ballerinan; åh... ja en tvåa då! (stort leende)

idag skickade han ett sms att han stog först i bostadskön. vilket betyder att det kanske blir av. att jag blir sambo.

åh herre jävlar.

14 Comments:

Blogger niffin said...

Huge!!! *håller tummar* :P

7:00 em  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS RARING! :D

8:44 em  
Blogger Paks said...

Nej! Vad toppen gumman! Fantastiskt! Grattis tjejen! Hoppas att allt går vägen nu! Yay :D
*kramar*

8:16 fm  
Blogger Maria said...

Tack allesammans! Vi har kommit lite längre bak i kön men jag ska bli medlem, för om man står två på samma så kan man komma snabbare högre upp :)

1:42 em  
Blogger Aradil said...

Vad spännande att bli sambo (även om ni nu får vänta en liten stund till). Det har gått snabbt - men känns det rätt så gör det! Hoppas ni hittar något bra :)

1:49 em  
Blogger Maria said...

jo och det var ju inte riktigt meningen att det skulle gå så här snabbt :P får se hur det blir.

1:50 em  
Blogger Keers. said...

gud vad kul för dig! :D :D P.s Jag saknar ditt bidrag i min tävling! ;) väskan är inhandlad second hand!

4:52 em  
Blogger Thina said...

shit pomfritt maj gådd! :-O
Ja, jag har ju iaf muffins, det har inte du *gör ett meningslöst försöka att bräcka* haha
Jaha, då lär jag hålla i koll i brevlådan efter flyttkortet som inbjuder till flyttfesten! ;D

5:47 em  
Blogger Maria said...

Keers; Jag fixar det direkt :)
och tack!

Thina; Hahah men äru för söt eller? Det lovar jag att fixa sen darling ;)

6:53 em  
Anonymous Anonym said...

låter vuxet hehe! lycka till!
/sparks

7:22 em  
Anonymous Anonym said...

Vad härligt det låter gumman!! :D

8:01 em  
Blogger Maria said...

Tack båda två, det lär dröja flera månader men det är kul att prata om det :)

4:50 em  
Blogger MissTaken said...

Oj! Va roligt gumman!
Vuxenlivet, here I come :P

6:18 em  
Blogger Maria said...

hahah precis!

4:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home