Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juni 27, 2007

utan mamma.

idag skulle jag träffa mamma. det kändes konstigt.
ja inte att träffa henne såklart, men det faktum att det plötsligt tog 45 minuter och inte 10 som innan. vi var tvugna att mötas inne i stan eftersom vi inte bor tillsammans längre.
ja, tills i augusti förstås. men det är långt dit.

hur som helst så tog vi en fika och hon fick min nyckel som jag hade glömt att ge. vi åt glass och pratade sommar. hon vill att jag och patrik ska komma över till dem någon helg, samtidigt säger hon att det inte finns så mycket att göra där. låter väldigt lockande.

imorgon börjar jag jobba på posten. fem veckor och två dagar av tidiga mornar. hjälp.

4 Comments:

Blogger Paks said...

Men det är ju bra att hon vill umgås eller hur?

11:16 em  
Blogger Maria said...

ja det är väll klart?

3:44 em  
Blogger MissTaken said...

Hoppas det går bra på posten..? :)

6:17 em  
Blogger Maria said...

Jarå jag äger ;D

4:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home