Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juni 29, 2007

Flera anledningar till att jag börjar bli vuxen

...för tillfället jobbar jag på heltid.
...jag kan säga saker som "ja men för flera år sedan så brukade vi också tälta" och ändå varit ganska gammal det året jag syftar på.
...jag plötsligt älskar sallad.
...jag betalar för min egen mat när jag lunchar.
...jag planerar att flytta ihop med min pojkvän.
...jag kan sucka över att tonåringar på bussen är jobbiga.


fan gammal jävla ballerina.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha!! Stackars tant Mia ;) Kan du då gissa hur gammal inte jag känner mig. Antik nästan haha!!

10:14 em  
Anonymous Anonym said...

Lustigt men sant, jag känner igen mig på många av dina punkter. Läskigt att man faktiskt börjar bli mer och mer självständig. ;)

12:29 fm  
Blogger Paks said...

Men Maria, om du e gammal e ju jag en fossil ;) Nej, men jag förstår hur du menar.

12:20 fm  
Blogger Maria said...

Princess; Hahha men Malin då!

Ange; Aaa jag behöver ju föräldrar hehe

Maria; Jag är gammal!

4:10 em  
Blogger Paks said...

Nej det är du inte! du är en ung vuxen!

12:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home