Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, juli 05, 2007

Bästa pojkvännen.

jag hade en jobbig mardröm inatt. jag kom på min älskling med att vara otrogen. fann han i en säng tillsammans med brödbruden (såg ni what about brian igår vet ni vem jag menar).
jag mådde så jäkla dåligt under hela drömmen! visste att jag var tvungen att lämna honom men klarade inte av det.

när jag vaknade vid halv fyra så andades jag tugnt och letade efter patrik. som tur var låg han lugnt och stilla och sov bredvid mig. inte hade han gjort något dumt. jag kramade honom så hårt att han vaknade och trots att klockan var halv fem på morgonen så blev han inte arg utan pussade på mig. får sån är min älskling. han vill att jag ska väcka honom om jag mår dåligt, oavsett vad klockan är eller hur lite han har sovit. yes min baby är bäst.

och vi har två månader idag :)

3 Comments:

Blogger Thina said...

Ingen rolig dröm, verkligen inte, men jag kunde inte låta bli att skratta när jag läste att det var brödbruden... Förlåt!! (Jag kan fortfarande inte hålla mig för skratt!!) Jag är hemsk, jag vet. (A)

2:56 em  
Blogger Paks said...

Men usch vilken hemsk mardröm! Vilken tur att det bara var en dröm, annars så!

Men han är söt din pojke som vill att du väcker honom om du mår dåligt. *avis*

3:53 em  
Blogger Maria said...

Thina; Haha det är lugnt jag skrattar också :D

Paks; Ja sånt får ju inte hända - någon!
Aaa världsbäst

3:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home