Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juni 13, 2007

Blää.

usch jag känner för att duscha.
när jag satt på bussen idag i lugn och ro och lyssnade på musiken i telefonen så stördes jag i min tystnad av att en utländsk kille satte sig bredvid mig. det hade inte varit något konstigt om det inte var för hur otroligt jävla nära han satte sig. han var på min stol! trots att han hade gott om plats på sin egen. sen varje gång som bussen svängde så nästan lutade han sig mot mig. usch. jag ville putta bort honom. och en gång "råkade" han lägga handen på mitt lår men tog i alla fall bort den snabbt. men det var tydligt att det var med flit. äckel. var finns respekten?

ja duscha var det.

6 Comments:

Blogger Keers. said...

Maria, eftersom du är en av de första som började läsa min blogg och hoppas du gör det fortfarande! Så tänkte jag tipsa om en tävling jag har på min blogg just nu, priset är ett valfritt armband från www.cocoo.se! Hoppas du är med och deltar! :-)

10:37 em  
Blogger Maria said...

Det gör jag gärna! :)

12:29 fm  
Blogger Keers. said...

Tävlingen blev borttagen pga vissa olika saker men är snart på plats igen men med andra regler! Håll utkik!

9:13 fm  
Blogger Maria said...

okaj!

1:29 em  
Blogger MissTaken said...

eeew =/ Skönt med en dusch då ;)

6:19 em  
Blogger Maria said...

aaa verkligen!

4:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home