Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, juni 19, 2007

Rolig lista

man är tillbaka från landet och med brist på lust till att skriva trams så kan ni istället se bilder från semestern här.

ta fram din mobil.

vem ringde du till senast?
pappa

vem ringde senast dig?
älskling

vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
"bussen är dessutom hur seg som helst, hoppas verkligen jag hinner med tåget..." från älskling igår när vi skulle ses hihi

vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
älskling

vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
"jag drar nog om någon kvart, ringer då! :)" min baby såklart!

vad står det i ditt 6:e skickade sms?
"men lugn jag måste hinna också haha" och så trevlig är jag mot honom...

har du några utkast?
nix inte alls.

vad har du för kontakter som börjar på..
J? jenna, johanna, josefine

T? taxi, tette, thessan, thina, tobbe, tomas

M? malin, mamma


gör listan du med, jag vill läsa dina sms höhö

4 Comments:

Blogger Keers. said...

Nu är tävlingen igång!

10:31 fm  
Anonymous Anonym said...

haha, vilken skoj lista! Ååh, vill göra den med. Har minst 3 listor hag känner för att göra nu, måste kanske dela upp dem lite!

12:45 em  
Blogger Paks said...

Vilken förvåning att dina sms domderar av din älskling ;)

12:45 em  
Blogger Maria said...

Keers; Okej!

Lisa; haha ja det kan vara bra

Paks; Äsch :D

3:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home