Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, mars 14, 2007

Vårkänslor

nu är våren här! ovanligt att den kommer redan i mars. det är då man brukar säga "ja men det äääär vår" och sedan blicka ut mot snön. men icke i år! nej, för nu känns det även som vår.

iförrgår sov jag hos anders och igår så gick vi tillsammans till centrum för jag skulle till skolan och han skulle handla en sladd. var jättemysigt att gå i det fina vädret!
har även haft premiär för skinnjackan i år vilket känns fint.

troligtvist kommer anders över för att hjälpa mig att plugga. något säger mig att det vore bättre om jag pluggade ensam men det är så mycket roligare att vara två, visst? sen tror jag faktiskt att det kan gå bra på naturprovet imorgon för jag är väl förberedd. behöver mest läsa igenom boken nu.

nej nu ska jag fråga om lite frågor som jag inte kan än. ciao!

5 Comments:

Blogger Paks said...

Ska du övertyga Anders att se på Grey's Anatomy oxå? :P

4:48 em  
Blogger niffin said...

Ja, hur gick det med Cityakuten? ;)

2:22 fm  
Blogger Maria said...

Paks; Nää då var han inte här haha

Soul_bird; Jag fick fråga Thina vad som hände iställethaha!

2:38 em  
Blogger Paks said...

Hahaha okej, men hallå! hur lyckades han vinna över dig så?! Cityakuten kan man ju inte missa, vet han inte om det?! :O

6:30 em  
Blogger Maria said...

Haha nää det gör han tydligen inte
Men har man inte en kanal så har man inte :P

10:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home