Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, mars 09, 2007

Brevbäraren Maria

idag har jag jobbat för andra gången på posten och det var riktigt kul! idag fick jag även gå själv så jag kände ett stort ansvar vilket var kul att ha på nått sätt.
trippade runt där på ringvägen med min vagn fylld av metrobostad.
sen när jag la en i brevinkastet så öppnades dörren av en söt liten tant.
tant; jag vill inte ha reklam
ballerinan; nej alltså det är inte reklam. det är metro.
tant; jaha. men jag vill inte ha metro heller.
ballerinan; okej, trevlig helg!
tant; mm... trevlig helg... (lite tyst)
haha så söt!

nu har jag extremt ont i fötterna däremot.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

hehe, tanter kan vara riktigt söta dom..:D kul att det gick bra på jobbet..

Du har en utmaning att ta itu med i min blogg..:)

8:37 em  
Anonymous Anonym said...

jag har alltid vela pröva på livet som (var på väg att skriva tandläkare, haha!) brevbärare. det verkar vara roligt :)

haha söt tant :)

10:47 em  
Blogger Maria said...

Petra; Så sant!
Okej ska kika :)

Mirela; jarå det är faktiskt kul :)

11:19 em  
Anonymous Anonym said...

Så söt. Jag jobbade som reklamutdelare för några år sedan och då var det ett sött par som bjöd in mig på en fikastund. Det blev dock inte av då jag hade lite bråttom, men snällt var det :)

11:42 em  
Blogger Maria said...

Haha ja det var snällt!

11:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home