Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, mars 07, 2007

Älska fotokursen

tyvärr blev fotograferingen flyttad till nästa vecka för fotografen är sjuk. kändes lite tråkigt men då behövde jag i alla fall inte stressa in till stan.

fotokursen var riktigt rolig och givande! känns som att jag har lärt mig hur mycket som helst och har lärt mig massor om kamerans funktioner. de vart himla imponerade över min kamera också. för den har både bra optical zoom (10,7) och även objektet som är på 28-300 mm. tydligen så brukar små systemkameor inte klara av sådant objekt utan de brukar vara mycket längre.
vi är förresten sex personer som går kursen. det är en kvinna i 40 årsåldern som är himla självsäker. "ja men jag har tagit bilder så länge och är grym." men det gör inget att hon skryter för hennes sköna personlighet räddar henne. sen har vi utländska killen i 30 årsåldern som jag är så avundsjuk på, han är nämligen journalist. vi har även grabbarna i 20 årsåldern och sen tjejen som är i min ålder. så det är vi. de är himla trevliga och vi fick snabbt en bra stämning inom gruppen vilket var skönt! imorgon ska jag förresten fotografera en del och om bilderna blir bra så får ni kanske se ;)

kvällen avslutades förresten med att en äldre man satte sig bredvid mig på bussen.
pratade som en treåring. såg ut som en yrkesmördare. betedde sig som en alkis.

nu ska jag sova, natti!