Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, mars 09, 2007

Utmaning - Underligheter hos ballerinan

blev utmanad av Aradil och Petra

Spelregler:Skriv sex underliga/egendomliga saker om dig själv. Utmana sex nya spelare. Nämn deras namn här samt påpeka utmaningen i en kommentar till dem.

1. jag är livrädd för getingar. då menar jag verkligen livrädd. förra sommaren började jag gråta när en geting flög in genom dörren i mitt rum och jag inte hade någon utväg att fly till då den var mellan mig och dörren. bara av att tänka på det nu får mig lite skakig.

2. jag gråter jättelätt när jag ser på filmer och serier. nästan varje avsnitt av one tree hill och grey's anatomy så sitter jag och tjurar haha.

3. har ingen självbehärskning alls när det kommer till kläder. om jag går i stan med någon och har sagt innan att jag inte ska köpa något eftersom jag inte har råd så gör jag det i alla fall. har jag inga pengar så lånar jag.

4. när jag var yngre läste jag böcker hur mycket som helst. även när vänner kom över ibland vilket kunde göra dem något irriterade hehe.

5. när jag var fjorton år planerade jag och min mormor att köpa en hästgård och bo på gotland. jag köpte trisslott väldigt ofta då.

6. fram tills jag var tolv år vågade jag inte vara på övervåningen själv i radhuset. då trodde jag alltid att det stod en galen man så fort jag vände ryggen till.

nu utmanar jag

1. Angelique
2. Kerstin
3. Liselott
4. Pakselinan
5. Thina
6. Vandrar Vild

8 Comments:

Blogger Stina said...

Det var kul att få läsa lite om dig.

Kram Stina

11:45 em  
Blogger niffin said...

Haha, känner igen mig i # 4! ;P

2:20 fm  
Blogger K. said...

Åh, utmanad! Måste göra det på en gång! :)

11:47 fm  
Anonymous Anonym said...

1:an & 2:an känns igen här ;)

2:17 em  
Blogger Aradil said...

Kul läsning!
Hoppas du har en trevlig helg!

2:50 em  
Blogger Maria said...

hemma på landet; kul att du tycker det :)

soul_bird; haha söt!

Kerstin; vad kul :)

misstaken; hihi trevligt!

aradil; jorå den är fin fin :)

4:20 em  
Blogger Lisa said...

Ooh, kul med en utmaning! Dessvärre åkte jag på den där sjukan ändå och dessutom kommer jag inte in på inläggen..Men jag ska försöka hinna med så fort jag kan! :)

7:05 em  
Blogger Maria said...

Okaj hoppas det löser sig och krya på dig!

7:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home