Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, mars 06, 2007

Imorgon är det dags gånger 2

imorgon ska jag göra min provfotografering.
är inte så jättenervös, inte som när jag pratade med dem första gången. men det lär komma mer imorgon.
har valt kläder och bestämt sminkning. håret kommer jag bara ha utsläppt som alltid.

efter fotograferingen ska jag direkt till stan för att gå på min första lektion. vad pratar hon om? jo fotokursen! åh så jag har längtat och nu är det äntligen dags. hoppas jag lär mig en massa.
den håller på mellan sex och halvnio så ganska länge. som jag har förstått det så är det sju andra. hoppas det inte bara är en massa gamlingar haha!
är lite nervös att jag ska dit själv, har aldrig ens varit i området. åker tidigt så att jag har tid att hinna.

nej nu ska jag fortsätta att se på DH. ciao!

6 Comments:

Blogger niffin said...

Stort lycka till imorron!! :P

1:40 fm  
Blogger Aradil said...

Lycka till nu och hoppas du får det trevligt på fotokursen. Ska bli spännande att läsa hur det gick med allt sedan :)
Kramar

11:23 fm  
Blogger Maria said...

Tack tjejer!

12:45 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har tänkt på dig hela dagen, som jag sa ;) Vill veta allt om fotograferingen!

4:33 em  
Blogger Lisa said...

Vad skoj, lycka till!

6:11 em  
Blogger Maria said...

Princess; Du är så rar!
Jag lovar att berätta allt när den väl blir av :P

Lisa; Tack tjejen!

10:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home