Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, mars 12, 2007

Löst sig

jag och anders pratade länge igår och nu är allt lugnt igen!
ska sova hos honom idag istället eftersom han är ledig den här veckan och jag börjar tjugo över tolv imorgon. det är till och med närmare från honom till skolan så då kan jag sova längre, woho!
han kommer allt få lov att se cityakuten med mig för annars får han sova ensam haha.

förresten så har cornelia börjat bli större och gör nya saker! tex så skrattar hon med ljud vilket hon inte har gjort tidigare. det är så sjukt sött!
sen när man tar henne till spegeln så börjar hon skratta, och när bebisen i spegeln (yes hon själv) också skrattar så börjar hon skratta ännu mer och så fortsätter det så.. åh hon är verkligen toksöt!

4 Comments:

Blogger Paks said...

Vad skönt att ni pratat ut. Haha han ska pinas genom cityakuten hör jag ;P

11:22 fm  
Blogger Maria said...

hahah jaharå!

12:25 em  
Anonymous Anonym said...

det går fort med barn, härligt när det händer nya saker med dom =)

3:37 em  
Blogger Maria said...

jaharå så sant!

8:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home