Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, mars 16, 2007

Självgod Ballerina

kommer fram till spegeln där syster står och provar skor.
Anna; Ska jag ha de här?
Ballerinan; Jävlar jag är snygg idag.
Anna; Men Maria? Skorna?
Ballerinan; Jag som bara har mascara på mig
Anna; Skorna? Hallå?

idag har jag jobbat som brevbärare igen och vid sextiden ska jag, michelle, shami och cissi till willys för att handla sallad och lite annat som behövs till en tacoskväll. sen ska vi tillbaka hit för att äta och roa oss med singstar och liknande.

trevlig helg!

7 Comments:

Blogger Stina said...

Låter kul! Hoppas det blir bra. Kram Stina

6:32 em  
Blogger Paks said...

Men maria :P
Haha ha så kul ikväll

9:22 em  
Blogger niffin said...

You go, girl!! ;)

1:00 fm  
Blogger Lisa said...

Ooh, vad skoj! Tack, detsamma!

12:30 em  
Blogger Maria said...

Stina; Tack så mycket! Jorå hade jättetrevligt

Paks; Haha vadå? (A)

Soul_bird; Haha precis!

Lisa; Jarå det var trevligt :)

2:42 em  
Anonymous Anonym said...

haha men Maria då ;P

3:36 em  
Blogger Maria said...

hahah vadå (A)

8:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home