Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, februari 01, 2007

lunchen...

okej så peter tog fel på person. det där var ju inte min kille. det var någon annan med samma namn. attans.

men vet ni vad? idag i matkön så kom den riktiga. han jättevackra. och vi pratade! åh herre gud jag har ingen aning om vad vi sa men jag vet att det utbyttes ord i kön. jo om pannkakorna var det förresten! han trodde att det var ett skämt att vi inte fick några (jag vet! inga pannkakor en torsdag aaaaah) och jag höll med honom. sen pratade vi om annat. men det minns jag inte. enda jag minns är att han är ännu vackrare på nära håll.

tre positiva punkter med att peter hade fel.

1. han kanske är yngre än 29 (jag gissar på runt 25)
2. han kan vara singel
3. jag behövde inte skämma ut mig vid bordet då jag skulle ha varit alldeles för nervös för att få ett enda vettigt ord ut ur min mun.

men pannkakorna var slut. attans bananer, päron, hallon och...

2 Comments:

Blogger Thina said...

Lilla du, jag älskar dig, men "bananer" is the only way to go! :P Ba så du vet ;) Hahaha

Men tur i oturen kanske det heter? ;) Eller nåt.. Haha

5:06 em  
Blogger Maria said...

haha jag vet men kände att jag behövde fler ord :P

9:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home