Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, januari 28, 2007

Hello babes

här kommer ballerinan! vad jag har börjat skriva sällan då. kanske för att jag sitter vid datorn mer sällan, möjligt att det finns ett samband där...

hur som helst.

fredagen blev jättetrevlig. med jenna har man alltid kul och killarna var inte så dumma dem heller. vi lyssnade på musik, pimplade vin och umgicks. i like that.

lördagen då. städning på hög nivå! ballerinan fixade undervåningen, sen vart det fint allt.
gästerna kom vid sex och det var himla trevligt. kändes konstigt dock. några av pappas vänner har jag inte träffat på flera år och att nu sitta i soffan med en cider i handen och vara med i deras diskussioner kändes... nytt. kul också absolut. pappas vänner blev mina vänner.
jag ska till och med luncha med en av dem på tisdag. han jobbar nämligen på trygg hansa. ni vet snygga killen på jobbet? yes han känner honom. förhoppningsvist så hakar han på.

haha och igår när han fick veta att jag tycker att han är snygg (jag kan aldrig hålla tyst när jag dricker)

ballerinan; åh då får han äta med oss!
peter; du vet att han precis har blivit tillsammans med sitt ex igen?
ballerinan; äsch sånt tar slut.
peter; det tror försig jag också.

haha.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Häärligt maria :) visst är det speciellt nu när man blivit "vuxen"

3:55 em  
Anonymous Anonym said...

haha kul å va kompis me sina pappas vänner mina kompisar mobbar alltid mej för att ja e kompis me min pappa hahaha

4:29 em  
Blogger Maria said...

Ange; Jaharå! :)

Anonym; Haha äsch det får man vara

4:57 em  
Anonymous Anonym said...

hehe, lycka till med lunchen ;)

12:55 em  
Blogger Maria said...

haha tackar!

1:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home