Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, januari 25, 2007

Morgonmöte

kändes konstigt att komma till jobbet och direkt ha möte. så nu är det lunch om tio minuter och det känns som att jag precis kom till jobbet eftersom mötet precis tog slut... skum känsla!

igår frågade några på jobbet om jag ville följa med och ta ett glas vin efter jobbet. var lite osäker då jag inte har så mycket pengar men de var duktiga på att övertala.
blev två glas vitt och jättetrevligt sällskap. sen var det en kille på jobbet som bjöd mig, så snällt av honom!

nu ska jag kolla lite premier innan lunch. vi hörs sen.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låter som en mysig kväll!
Hoppas att din torsdag blir lika bra!

2:15 em  
Blogger Maria said...

Jorå det var det absolut!
Och detsamma

2:26 em  
Anonymous Anonym said...

Drack också vin igår. På en onsdag. Mycket ovanligt för att vara mig, men gott var det! Hoppas du hade en trevlig kväll!

6:54 em  
Blogger Maria said...

Ja brukar inte heller göra det :)
Jorå det var himla trevligt!

9:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home