Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, januari 30, 2007

Filippa 2 år!

idag blir min lilla sötnos två år! hjälp vad tiden går snabbt, och ändå långsamt. jag menar, hur kunde man leva innan den lilla ängeln föddes? helt obegripligt.
ska bli kul att även få träffa min blivande gudson och alla andra i släkten.
vi ska nämligen dit idag. känns lite konstigt så här mitt i veckan men det blir nog trevligt.

sen efter jobbet ska jag med joh och fixa med avtalet för flaket till studenten. därför som kommentarerna mellan oss är konstiga i inlägget nedan hehe.
egentligen skulle vi ha gjort det igår men jag hade inte tid och ingen annan verkar kunna så jag får ställa upp. joh är ju bara barnet så hon får inte ingå avtalet själv (åh vad jag önskar att jag såg din min när du läste detta hihi)

nu ska jag tillbaka till excel. vi hörs!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

MARIA JAG KOMMER TILL CENTRALEN 17.18, möt mig vi pressbyrån där uppe du vet, klarabergsviadukten där du kommer med bussen så går vi till kungsan därifrån!

1:54 em  
Blogger Maria said...

okej låter bra!

2:10 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis Filippa!
:D

4:17 em  
Blogger Maria said...

jaharå!

9:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home