Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, januari 31, 2007

Second Hand

Photobucket - Video and Image Hosting
Idag kom pengarna och då har det shoppats på lunchen!
Har inte råd att lägga ner mycket pengar denna månad på det eftersom jag bara kommer ha ungefär 300 att leva på... de kommer gå åt den 17e februari då jag ska på fest med jenna, och massa fotbollskillar! heaven for ballerinan.

hur som helst. ovan ser ni dagens shopping, köptes på camillas kläder som är en jättebra second hand affär. de har massa fint och får in nytt hela tiden. billigt också, tokbilligt! tröjorna tillsammans gick på 95 kronor. jag menar, det är ju som hittat. passar min tunna plånbok perfekt.

nu ska jag hoppa in i duschen, ciao!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

åh ja önskar verkligen att de fanns bra second hand butiker i gbg, man kan ju göra såna fynd /sparkling

7:07 em  
Blogger Maria said...

Ja det går det verkligen :)

9:46 fm  
Anonymous Anonym said...

real nice ;)

12:35 em  
Blogger Maria said...

Thank you! :)

2:33 em  
Anonymous Anonym said...

åh vad fint! =) Speciellt den silkiga tröjan! vart ligger den butiken?

6:15 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt!
Den ligger på flemingsgatan :)

6:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home