Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, januari 31, 2007

Nervös jävel

peter kom precis fram till mig. ni vet pappas kompis.
imorgon ska vi äta tillsammans, haha han kommer nog skrämmas av alla pannkakor som jag äter.
fast sen fick jag veta att en viss kille från jobbet också ska äta med oss. troligt att jag kommer sitta och vräka pannkakor då! nix, jag får ta det lugnt med dem.
men åh vad jag fick ont i magen nu då. ska man behöva vara lika larvig som ballerinan?
bäst att jag har mycket foundation för annars lär jag se ut som en tomat i ansiktet... lär babbla på om helt störda saker eller sitta helt tyst. och peter är en död man om han nämner någonting av det som jag sa på pappas fyrtioårsfest!

gaaah. panik. ångest.

6 Comments:

Blogger Thina said...

Men om du är rädd för det där med att babbla kanske du ska skyffla käften full med pannkakor iaf? Då kan du ju åtminstone inte säga nåt dumt! ^_^ Hahahaha
Å så får han se att du har aptit på livet! Nåja, pannkakor iaf ;) Och det är ju trots allt ditt rätta jag, och är inte det vad du vill visa? Då får han ju se ditt rätta jag, och det borde man ju alltid sträva efter! :)

Fan, jag ger killer advise här! Kanske borde starta en egen spalt nånstans?! ^^ Puss & kram

3:49 em  
Anonymous Anonym said...

var dig själv :D var rolig och prata på! ta på dig nåt du känner dig snygg och bekväm i. HA KUL :)

5:58 em  
Blogger Maria said...

Thina; Haha gör så du men jag tror att de är bättre om jag visar mitt rätta jag om några veckor, liksom skrämma iväg han direkt känns dumt ;)

Anonym; Ja men måste ju ha jobbkläder haha

6:38 em  
Blogger Thina said...

Men vad pratar du om?! Du var dig själv från början i vårt förhållande och jag är fortfarande kvar, eller hur?! ;)

6:40 em  
Blogger niffin said...

Njut av pannkakorna! "Aptit på livet", som Thina sa - är superattraktivt. :)

2:25 fm  
Blogger Maria said...

Thina; Du är en tokflicka!

Soul_bird; Hahaha yes I will

9:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home