Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, januari 31, 2007

800 kronor

jag kommer nog att få pengar snart. för matersättning på trygg hansa.
är inte säker på om det gäller mig också eftersom jag har fått rikskuponger men jag lämnade mitt kontonummer i alla fall så jag hoppas!

först hade jag tänkt shoppa för pengarna och sen lägga det sista på en krogrunda. men desto mer jag tänker på det så har jag insett att det bästa är om jag fixar håret.
för 800 kan jag ju få en bra klippning och färgning. det är precis vad jag behöver!
jag har funderat på att lägga in olika slingor. blonda, bruna röda och mörkbruna. det skulle nog kunna vara coolt. sen vill jag kanske ha lugg, fast min syster tillåter nog inte det eftersom hon själv precis har skaffat det men vi får se.

hoppas i alla fall att jag får pengarna!