Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, januari 22, 2007

Vackra vinter

Photobucket - Video and Image Hosting
man kan säga vad man vill om snön. den är kall, förstör ens hår och svårt att gå i.
men den är också väldigt vacker. därför som jag älskar att ta vinterbilder!

har suttit och kollat på första och andra avsnittet av gilmore girls idag. gud vad länge sedan det var man såg dem! himla kul att se chad i rutan också, han var så snygg i dem avsnitten.
jag var nämligen på donken igår med jenna och då köpte jag med de fyra första avsnitten av serien. och jag som är en svullo ska även äta där imorgon på lunchen och då tänker jag köpa nummer fem till åtta, inte dumt!
de får gärna få in fler av avsnitten för den serien är verkligen bra. kanske att man borde köpa...
fast vill ju ha grey's anatomy också och även resten av vänner säsongerna, har nu 1, 3 och 10.
sen får jag ju faktiskt åtta avsnitt sammanlagt av gilmore girls och det är inte fy skam det.

nu ska jag se på days, ciao!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kanonfin bild....
Vinter är underbart att fånga just på bild och det är mysigt att krypa in under filten eller gå promenad när snön stilla faller eller att göra snöänglar...

5:55 em  
Anonymous Anonym said...

jo snön gör allt väldans vackert.
var lite sur när den kom men nu när ja avr ute tyckte ja de va rätt fint /sparkling

6:38 em  
Blogger Maria said...

Christina W; Tack så mkt!
Ja det är det verkligen. Mysigt att komma hem när man varit ute i snön och ta en kopp varm choklad med en filt runt sig och den man är med :)

Sparkling; Ja den är ju inte bara dum :)

7:20 em  
Anonymous Anonym said...

Mysig bild du har tagit. Jag förstår att du gillar att ta sånna bilder. Vem gör inte det?! Hihi!!

10:44 em  
Blogger Maria said...

Ja de är inte dumma :)

9:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home