Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, januari 22, 2007

Måndag morgon

ny vecka, lite ångest. mycket beroende på att jag inte har kunnat sova ut under helgen så nu kommer en ny vecka med bara tidiga mornar och sena eftermiddagar... lite tid till dator, umgås med vänner och att framförallt sova.
men positivt är att jag ska träna på sats, få vara på praktiken och slipper läxor. så det är vad jag tänker tänka på denna måndag morgon. inte att det så gott som är tomt på mitt konto efter helgens festande. att jag inte kommer kunna shoppa på en månad säkert. that's life.

just nu har vi samhällslektion och det är så livat att ingen märker att jag bloggar haha. vi pratar om terrorism och alla skriker ut saddam eller george bush. fast nu gick en kille över gränsen och min lärare är lite överkänslig så det blev en lång diskussion. men nu är det över igen, inlägget tar lång tid och skriva hehe.

nu ska jag lyssna bättre, ciao!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha ha, hoppas din måndag blir bra i alla fall!
Allt känns lite lättare med snö tycker jag. Inte så grått o mörkt längre..
Kram

11:13 fm  
Blogger Maria said...

nej det är verkligen sant, och skogen ser så fin ut!
kramar

1:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home